Bizi Arayın

ozon tedavisi
ozon-tedavisi-2

Ozon Tedavisi

Atmosferimizde de bulunan ve güneşin zararlı ışınlarını süzen ozon gazı, üç oksijen atomundan oluşan bir kimyasal bileşiktir. Ozon gazı günümüzde, teknolojinin de bize sunduğu imkanlar ile, çeşitli hastalıkların tedavi edilmesi ve cilt gençleştirme amacıyla kullanılır. Ozon tedavisi yani diğer bir adıyla ozon terapisinin en sık kullanıldığı alanlardan biri anti aging ve cilt sıkılaştırma uygulamalarıdır.

Ameliyatsız cilt gençleştirme yöntemlerinden biri olan Ozon Tedavisi, major terapi ve ozon sauna olarak ikiye ayrılır. Major terapi, belirli bir miktarda alınan kanın, ozon ile karıştırılarak tekrar dolaşıma verilmesi işlemidir. Ozon sauna ise, sıcak bir kabin içerisinde deri yolu ile vücuda ozon verilmesi sonucu yapılan bir cilt sıkılaştırma yöntemidir.

Major Terapi Nedir?

Major terapi, ozon tedavisi kapsamında uygulanan bir ameliyatsız cilt gençleştirme uygulamasıdır. Saf ozon ve saf oksijen karışımından oluşan medikal ozonun kullanıldığı ozon terapi uygulamasında, ozonun dozu, hastanın tıbbi endikasyonuna ve durumuna göre belirlenir. Ozon terapi, kişinin metabolizmasını hızlandırdığı ve ciltteki oksijen eksikliğini giderdiği için, zayıflama ve selülit sorununa alternatif bir çözüm getirmektedir

Major Terapi Nasıl Uygulanır?

Ozon terapi yani major terapide, kişiden kan alınır ve alınan kan ozonla beslendikten sonra kişiye yeniden enjekte edilir.

Major Terapi Ne Kadar Sürer?

Major terapi seansları yaklaşık olarak 15 dakika sürer. Uygulamanın, yılda ortalama 10 kez tekrarlanması, vücudun genel bağışıklığını arttırır.

Major Terapinin Faydaları Nelerdir?

Ozon terapi, 80 yaşındaki bir kişiyi 60 yaşındaki bir insanın enerjisine kavuşturur. Hücre ve dokulara giden kan dolaşımını artırır, damarları yeniler, eklem ağrılarını iyileştirir, bağışıklık sistemini güçlendirir, hormon ve enzim üretimini normale döndürür, kronik yorgunluğu giderir ve daha saymakla bitmeyecek düzinelerce faydası mevcuttur.

Fiyat Bilgisi İçin;

Ozon Sauna Nedir?

Ozon sauna, ozon tedavisi kapsamında uygulanan bir ameliyatsız cilt gençleştirme uygulamasıdır. Sıcak bir kabin içinde deri yolu ile vücuda oksijen verilme yöntemidir. Selülit giderici, zayıflatıcı, toksin atıcı, cildi sıkılaştırıcı ve güzelleştirici gibi özellikleri bulunan ozon saunanın en önemli özelliği, kademeli kilo vermeye yardımcı olmasıdır. Vücudun sarkmış ve-veya selülit şikayeti olan tüm bölgelerine yönelik etkili bir yöntemdir.

Ozon Sauna Nasıl Uygulanır?

Ozan sauna ile kişi, bir kabin içerisinde, derinin 4 ile 6 santimetre altına nüfus eden bir ısıya maruz bırakılmaktadır. Uygulanan bu buhar-sauna ile vücudunuz bir seansta 200 ila 450 arasında kalori harcar. Böylelikle yağlanmalar arasında birikmiş olan toksinlere ulaşılıp, klasik saunaya göre 7 kat daha fazla terleme sağlanır.

Ozon Saunanın Faydaları Nelerdir?

Ozon sauna , sıcaklığın ve uygulanan buharın etkisiyle, açılan deri gözeneklerinden emilerek vücudun kan, lenf ve yağ dokusuna geçer. Lenf sistemini toksinlerinden arındırır, cildi temizler, kasları gevşetir, kan dolaşımını hızlandırır ve bakteri, virüs mantarları öldürür. Deri altı yağ dokusunu oksijen ile besleyerek, dolaşımının artmasını sağlar, yağların yakılması ve dokuların sağlıklı hale gelmesi amaçlanır. Ozon sauna uygulanan dokular çok daha pürüzsüz, temiz ve sağlıklı hale gelir.

Ozon Tedavisi Kimler İçin Uygundur?

Tecrübeli uzmanlar tarafından doğru bir şekilde uygulandığında ozonterapinin hiç bir yan etkisi yoktur. GL-6-F Dehidrogenaz enzim eksikliğinde (FAVİZM), aşırı alkol kullanan kişilerde, hipertiroid hastalarında, ileri derecede kansızlık ve kanama, pıhtılaşma problemi yaşayanlarda, kronik ve tekrarlayan pankreas iltihaplarında (pankreatit), yeni yaşanmış kalp enfarktüsü ve beyin kanamalarında ozonterapi farklı bir metod ile dikkatlice uygulanır.

Ozon Sauna ise, herhangi bir hastalığı ya da sağlık sorunu olmayan bireylerin dahi, sağlık seviyelerini yükseltip daha kaliteli ve zinde bir yaşam kalitesine sahip olmaları için başvurdukları bir uygulamadır.